sobota, 14 kwietnia 2012

Mint trousers

Dzisiaj mam na sobie dwie nowości - miętowe spodnie i beżową koszulę. Zarówno na spodnie jak i koszulę długo polowałam, aż wreszcie udało mi się je złapać. Koszulę w sh za magiczną cenę 5 złotych, spodnie za trochę więcej. W każdym razie z obu jestem zadowolona, spodnie świetnie przylegają do nóg, a tej cechy nie mają żadne inne spodnie, które posiadam. Koszula za to jest luźna i zwiewna.

Ruszyłam dzisiaj w poszukiwaniu idealnej marynarki, niestety mało które wpadły mi w oko. Już miałam nadzieję, że ta będzie idealna, jednak jak zwykle u mnie bywa, była za szeroka w ramionach. Po kilku godzinach szukania miałam dość, może za tydzień znajdę coś ciekawego.

EV: Today two new clothes - mint trousers and beige shirt. Trousers are amazing, adhere well to legs and have wonderful color. Shirt is loose and airy.
I looked for original jacket, but anything not attracted my attention. I hope, then in next week I find a pastel jacket.







shirt-sh || mint trousers,bag,jacket,shoes-no name || earings-Rossman


11 komentarzy:

  1. świetnie spodnie <3
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, ale to świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula, poszukuję czegoś podobnego ale jakoś nie mogę znaleźć...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, spodnie megaśneee <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mialam problemy z marynarka... ale w koncu udalo mi sie jedna upolowac! Zycze powodzneia i wytrwalosci w poszukiwaniach, bo wiem jakie to trudne ;) Ja aktualnie jestem na etapie polowania na mietowe spodnie.. moje rozmiary znikaja z moich ulubionych sklepow w mgnieniu oka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że wreszcie się uda :)
      Cóż, ja też szukałam ich sporo czasu, ale, podobnie jak u ciebie z marynarką, udało się. Więc również życzę powodzenia :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)