sobota, 21 kwietnia 2012

Dance, Maggie !

Rano, jak codziennie zaraz po obudzeniu, zmierzyłam się z dylematem "Co ja na siebie włożę ?" Byłam przerażona pustką mojej szafy, choć tak naprawdę nie dam rady upchnąć w niej nic więcej. Mimo wszystko, często spotykam się z tym stwierdzeniem, myślę, że wiele z was tak ma ;) Stwierdziłam więc, że założę najzwyklejsze dżinsowe spodenki i biały top. Widząc, jak bardzo jest mdły ten zestaw, dodałam czerwoną bandanę i narzutę.
EV: In the morning i have trouble "What i dress today?!". My wardorobe was empty for me, but it is really full. Desperate, I wear simple top and shorts. I found, that this outfit is a little boring, so i wear red bandana and overlay. You like it ? ;)






top, shorts, shoes-no name || bandana-allegro || overlay-my mum

6 komentarzy:

  1. bufiastość tej koszuli jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zwykłe zestawy są najczęściej najbardziej trafione :D
    slicznie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że u Ciebie też króluje transparentna bluzka, bardzo ciekawie skomponowana. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak poszukuję innej transparentnej, ta nie do końca spełnia warunki idealnej :D
      dziękuję :)

      Usuń
  4. dziwaczna ta czerwona koszula, wydaje mi się , że lepiej wyglądałaby na kimś z szerszymi ramionami albo po prostu na kimś, od kogo jesteś szczuplejsza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)