sobota, 13 lipca 2013

Powrót do blogowania !

Hej kochani ! Zapewne większość z Was, czyli tych, którzy regularnie tutaj zaglądali, już o mnie zapomniała, ale po dosyć długiej przerwie postanowiłam wrócić i się przypomnieć :)
Wiele czynników wpłynęło na to, że zaprzestałam publikowania stylizacji i postów, jednak wszystko wróciło do normy i ponownie mogę oddać się blogowaniu. Teraz większość zdjęć będzie robionych w domu, jednak od czasu do czasu dla urozmaicenia będą pojawiać się także zdjęcia z pleneru. Postaram się, żeby było ich więcej i były bardziej dopracowane, a opisy bardziej rozbudowane i ciekawsze. Dziś jeszcze nie zostawiam Wam stylizacji, nie mam pewności, czy wrócicie do oglądania mojego bloga, jednak mam nadzieję, że pomożecie mi wrócić z powrotem do świata blogów modowych i szybko osiągnąć dawną świetność, a nawet lepszą.
W najbliższym czasie zmieni się wygląd bloga, a także jego adres. Najbliższe posty będą jeszcze dostępne pod starą nazwą, a kto chciałby tu zaglądać częściej niech zapisze sobie adres vendiefashionworld.blogspot.com. Serdecznie zapraszam do zaglądania do mnie jak najczęściej i oczywiście do obserwowania. Dziś parę wakacyjnych inspiracji. Do zobaczenia kochani ! ♥








źródło: weheartit.com, zszywka.pl


7 komentarzy:

  1. fajne wakacyjne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią powrócę do Twojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia bardzo inspirujące;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podany przez Ciebie link nie działa, przynajmniej u mnie :) Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten adres będzie działał niedługo, gdyż zmieniam adres bloga. Aktualnie jest jeszcze stary, ale przez kilka postów będę przypominać o jego zmianie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)