sobota, 19 maja 2012

Tyle słonca w całym miescie

Dzisiejsza pogoda idealna. Nie lubię gdy jest strasznie upalnie, nie lubię też gdy wiatr sprawia uczucie zimna. Dlatego letni wiaterek i lekko grzejące słońce sprawiło, że humor od razu mi się poprawił. Zadowolona ze zdjęć i spaceru, który przypominał jak bliskie są wakacje, wróciłam do domu. Usiadłam przed komputerem chcąc zgrać zdjęcia i nagle informacja - za mało miejsca na dysku. Westchnęłam i wzięłam się do komputerowych porządków. Ze znudzeniem przeglądałam i usuwałam kolejne zdjęcia, lecz w pewnym momencie natknęłam się na stare filmy z sylwestra i ferii zimowych. Zawołałam siostrzeńca i razem śmialiśmy się z zarówno moich jak i jego poczynań. Po obejrzeniu wszystkich zabawnych filmów Filip powiedział "Masz fajne życie ciociu". Uśmiechnęłam się w środku i teraz siedzę przed monitorem szukając kolejnych nagrań, żeby móc przypomnieć sobie niby stare, a tak niedawne cudowne chwile.



shirt-Marks&Spencer(sh) || maxi skirt-gift || shoes-nn

10 komentarzy:

  1. śliczna jest ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna spodnica;) i ładne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bije od Ciebie taką świeżością i energią, że aż jestem w szoku! Może jeszcze nie masz jakiś genialnych stylizacji, ale idziesz w dobrym kierunku, a co najważniejsze- eksperymentujesz! No i kocham Twoje włosy, kurcze... zazdroszczę Ci ich bardzo!
    Dodaję do obserwowanych, bo widzę, że będzie się tutaj działo :*

    Pozdrawiam,
    Paula
    www.jadorecestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, miło coś takiego przeczytać ;*
      a ja swoich włosów nie lubię :D

      Usuń
  4. masz taką przyjemną buźkę ;)
    obserwujemy? ;>
    + zapraszam na konkurs na moim fanpage, do wygrania ciekawe kosmetyki https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204276886360427&set=p.204276886360427&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)